Varzesh3.com ورزش سه

ابزار نظرسنجی

نظرسنجی
مودریچ بهترین بازیکن سال کرواسی شد

جدیدترین های دنیای فوتبال

جدیدترین عکس ها ویدیو ها واخبار ورزشی فوتبال

مودریچ بهترین بازیکن سال کرواسی شد

asal-njr
جدیدترین های دنیای فوتبال جدیدترین عکس ها ویدیو ها واخبار ورزشی فوتبال

مودریچ بهترین بازیکن سال کرواسی شد

مودریچ بهترین بازیکن سال کرواسی شد

ستاره خط میانی رئال مادرید با پشت سر گذاشتن هافبک بارسلونا(ایوان راکیتیچ) به عنوان بهترین بازیکن سال کرواسی برگزیده شد.

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته در زاگرب، مودریچ برای سومین سال متوالی، اسکار آکادمی فوتبال کرواسی را تصاحب کرده و آن را از دستان زوانومیر بوبان(اسطوره میلان) دریافت کرد. او با کسب 168 رای در مقابل 16 رای راکیتیچ، این عنوان را از آن خود کرد. 

مودریچ پس از دریافت این جایزه گفت:" این جایزه برای من ارزش خاصی دارد؛ چرا که آن را از دستان الگوی فوتبالی خودم بوبان دریافت کرده ام. فصل گذشته برای من بسیار سخت بود . بازی های کمی انجام ندادم اما از لحاظ مصدومیت خوش شانس نبودم و تقریبا بازی های مهم فصل را از دست دادم. 
این جایزه انگیزه من برای فصل بعد را بیشتر خواهد کرد. در حال حاضر وضعیت مصدومیتم بهتر شده اما نه آنقدر که بتوانم مقابل تیم ملی ایتالیا بازی کنم.

 

 

 

 

 
 

برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 15 خرداد 1394برچسب:مودریچ,ستاره ریال مادرید,بههترین بازیکن سال کرواسی, | 21:9 | نویسنده : asal-njr |

گواردیولا: ژابی آلونسو بدترین مدافع دنیاست

گواردیولا: ژابی آلونسو بدترین مدافع دنیاست

ژابي آلونسو در بازي روز سه شنبه بايرن در زمين شاختار دونتسک، در نيمه دوم با دريافت کارت زرد دوم از زمين بازي اخراج شد.

 بایرن به دلیل خطای ژابی روی الکس تکسیرا که منجر به اخراج این بازیکن شد، دقایق زیادی از نیمه دوم را 10 نفره بازی کرد و در نهایت در دیدار رفت یک هشتم لیگ قهرمانان، در زمین شاختار بدون گل متوقف شد.

پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی بایرن مونیخ،در نشستی خبری با اشاره به اخراج ژابی مقابل حریف اوکراینی گفت:" من دوست دارم تیمم تا جاییکه می تواند حفظ توپ کند و به همین دلیل بود که ژابی و تیاگو را به خدمت گرفتم. اما وقتی قرار باشد ژابی برای گرفتن توپ به دنبال بازیکن دیگری بدود، به بدترین مدافع دنیا تبدیل می شود. در هر صورت ژابی را بخاطر خصوصیات دفاعی اش جذب نکرده ایم. او زمانی که قصد حفظ توپ داریم بازیکن بسیار موثری است."

گواردیولا در مورد نیمکت نشینی لواندوفسکی مقابل شاختار نیز گفت:" لواندوفسکی به خوبی نظر من در مورد خودش را می داند. اگر او مقابل شاختار روی نیمکت نشسته بود، به دلیل عملکرد ضعیفش نبود. او مهاجم بسیار باکیفیتی است.من 5 تا 6 مهاجم دارم و مجبورم بهترین ترکیب را به زمین بفرستم. نمی توان در اروپا با 5 مهاجم به میدان رفت."


برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 1 اسفند 1393برچسب:بایرن مونیخ, بایرنو گواردیولا, | 21:38 | نویسنده : asal-njr |

گزینه جانشینی ژاوی از پاریس می آید

گزینه جانشینی ژاوی از پاریس می آید

قرارداد ژاوي هرناندز با بارسلونا ژوئن 2016 به اتمام مي رسد و اين بازيکن در پايان مدت قراردادش، قصد جدايي از باشگاه کاتالاني را در سر دارد.


 امروز نشریه کوریره دلو اسپورت به نقل از دیلی اکسپرس، گزارش داد که بارسلونا در اندیشه به خدمت گرفتن "مارکو وراتی"، ملی پوش 22 ساله و ایتالیایی باشگاه پاریس سنت ژرمن است. بازیکنی که در زمان مربیگری آنچلوتی در پی اس جی به این تیم پیوسته بود و البته یکی از بازیکنان کلیدی این تیم نیز محسوب می شود.

بارسا حاضر است برای خرید این بازیکن مبلغ 50 میلیون یورو بپردازد. با توجه به محروم بودن بارسلونا از خرید بازیکن در سال 2015، این پروژه از ژانویه 2016 کلید خواهد خورد. در این گزارش آمده است که وراتی، نفر اول در لیست خرید "آریدو برائیدا"، مدیر ورزشی ایتالیایی جدید باشگاه بارسلوناست. وراتی در صورتی که به بارسلونا برود، جایگزین ژاوی هرناندز در این تیم خواهد شد.

 


برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 22 بهمن 1393برچسب:ژاوی هرنانز,بارسلونا, | 16:35 | نویسنده : asal-njr |

بارسلونا_ویا رئال/ نیمه نهایی کوپا دل ری

بارسلونا_ویارئال/ نیمه نهایی کوپا دل ری ساعت 23:30 زنده از شبکه سه

 امشب در بازی رفت مرحله ی نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا موسوم به کوپا دل ری بارسلونا در نیوکمپ میزبان ویارئال است . بازی برگشت  4 مارس برگزار میشود . قضاوت این دیدار برعهده ی هرناندز هرناندز است .

 

اسامی دعوت شدگان : تراشتگن ، ماسیپ ، دنی آلوز ، متیو،  پیکه ، بارترا ، آلبا ، آدریانو ، ژاوی ، اینیستا ، راکیتیچ ، رافینیا ، بوسکتس ، ماسکرانو ، پدرو ، نیمار ، سوارز و مسی


برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 22 بهمن 1393برچسب:بارسلونا,ویارئال, نیمه نهایی جام حذفی, کوپا دل ری, , | 16:22 | نویسنده : asal-njr |

تست دوپینگ دوباره از لیونل مسی

تست دوپینگ دوباره از لیونل مسی

باشگاه بارسلونا ساعتي پيش اعلام کرد که پس از تمرين نوبت صبح، از جانب يوفا بر حسب قرعه، از 9 بازيکن اين تيم تست دوپينگ گرفته شده است.


 تنها سه ماه از آخرین تست دوپینگ یوفا از بازیکنان بارسا می گذرد و به نظر می رسد که هر زمان این تیم روی دور برد قرار دارد، بازیکنانش، تحت کنترل دوپینگ کمیته پزشکی یوفا قرار می گیرند.

امروز بر حسب قرعه، مسی، پدرو، نیمار، رافینیا، براوو، آلبا، روبرتو، متیئو، مونیر و ساندرو به اتاق کنترل دوپینگ رفتند. هنوز مشخص نشده که مسی این بار هم علاوه بر تست ادرار، تست خون نیز داده است یا خیر. مسی آخرین باری که تست دوپینگ داده بود در صفحه اجتماعی خود از اینکه تنها از او علاوه بر تست ادرار، تست خون گرفته شده به شدت گلایه کرده بود.


برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 21 بهمن 1393برچسب:مسی, بارسلونا, تست دوپینگ, | 19:5 | نویسنده : asal-njr |

فیلیپه لوئیس خواهان بازگشت به اتلتیکو

فیلیپه لوئیس خواهان بازگشت به اتلتیکو

فيليپه لوئيس، مدافع چلسي به هم تيمي سابقش، ميراندا گفته که در اتلتيکو از چلسي خوشحال تر بود و قصد دارد به اسپانيا بازگردد.

 


  و به نقل از آ.اس، مدافع برزیلی که در تابستان 2014 اتلتیکو را به مقصد چلسی ترک کرد، حالا از حضور در لیگ برتر و زندگی در انگلیس خوشحال نیست.
فیلیپه به میراندا گفته که از بازی کردن تحت هدایت دیگو سیمئونه بیشتر از مورینیو لذت می‌برده و می‌خواهد به ویسنته کالدرون بازگردد. دیگو کاستا، دیگر خروجی اتلتیکو به مقصد چلسی نیز به دوستانش گفته که زندگی در مادرید را به لندن ترجیح می‌داده است.
این در حالی است که فیلیپه لوئیس در استمفوردبریج نیمکت نشین سزار آزپلیکوئتا شده اما دیگو کاستا مهاجم اول چلسی است و در بیشتر بازی های تیمش در ترکیب اصلی قرار داشته است.


برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 21 بهمن 1393برچسب:فیلیپ لوییز, اتتلتیکو مادرید, چلسی, چلسی نیوز, | 19:1 | نویسنده : asal-njr |

کادوی من برای تولد نیمار جونیور

سلام به همه دوستای فوتبالی خودم

همونطور ک میدونید امروز تولد 23 سالگی نیمار جونیور بودد

 خیلی خیلی مبارکه

 یوهووووووووووووووووووووووووووووووووو

منم برا کادوی تولدش یه پاورپوینت درس کردم

برید دانلود کنید و نظر بزارید لطفا...

اینم لینک دانلودش...

رمز فایل:neymar1011

uploadkadeh.ir/irzpj1r1inlu/neymar_jruploadkadeh.pptx.html

 

happy birthday neymar junior


برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 16 بهمن 1393برچسب:نیمار تولد نیمار جونیو, | 21:40 | نویسنده : asal-njr |

خبر رسمی: هافبک منچستر به اینترناسیونال پیوست

رسمی: هافبک منچستر به اینترناسیونال پیوست

اندرسون برزیلی، هافبک منچستر یونایتد، سرانجام این تیم را ترک و به اینترناسیونال پیوست.

اندرسون سرانجام منچستر یونایتد را ترک کرد. این هافبک برزیلی که در سال ۲۰۰۷ به این تیم پیوسته بود، بیش از صد بازی در پیراهن شیاطین سرخ انجام داده است. وی پس از سپری کردن دورانی نه چندان موفق در فیورنتینا، به اولد ترافورد بازگشت.

حالا از برزیل خبر می رسد که اندرسون تحت عنوان بازیکن آزاد، راهی اینترناسیونال شده است. باشگاهی که در آن روزهای اخیر را به تمرین گذرانده بود.


برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 13 بهمن 1393برچسب:اندرسون به اینتر ناسیونال, | 21:0 | نویسنده : asal-njr |

رسمی: مارکو بوریلو به جنوا پیوست

رسمی: مارکو بوریلو به جنوا پیوست

خبرلایو – مهاجم کارکشته باشگاه آ اس رم به جنوا پیوست.

مطابق انتظار، جنوا خیلی زود جانشین الساندرو ماتری را پیدا کرد. مارکو بوریلو از رم که زمانی در جنوا درخشش خیره کننده ای داشت، به طور قرضی از آ اس رم دوباره راهی این تیم می شود. این سومین انتقال وی به جنوا محسوب می شود.

در مورد رقم توافقی بین دو باشگاه، صحبتی به میان نیامده است.


برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 13 بهمن 1393برچسب:بوریلو به ریال مادرید, | 20:55 | نویسنده : asal-njr |

رسمی: گابریل پالتا به آث میلان پیوس

رسمی: گابریل پالتا به آث میلان پیوست

گابريل پالتا، مدافع 28 ساله اصالتا آرژانتيني باشگاه پارما، با عقد قراردادي سه ساله به آث ميلان پيوست

پالتا که سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی ایتالیا را نیز در کارنامه دارد، در این فصل 9 بازی برای پارما انجام داده بود و البته در بازی روز گذشته مقابل میلان که به شکست 3-1 پارما ختم شد، حضور نداشت.
دونادونی سرمربی پارما، شب گذشته در نشست خبری خود، از توافق دو باشگاه برای انتقال پالتا پرده برداشته بود. پالتا که تا سال 2018 به عضویت میلان در آمده، در اولین اظهارنظر خود گفت:" افتخار می کنم که قرار است پیراهن میلان را به تن کنم. امیدوارم خیلی سریع در ترکیب میلان بازی کرده و بتوانم اعتماد فلیپو اینزاگی را جلب کنم."


برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 13 بهمن 1393برچسب:پالتا, اث میلان, | 20:51 | نویسنده : asal-njr |

اصرار آرسنالی ها به خرید مهاجم بارسلونا

اصرار آرسنالی ها به خرید مهاجم بارسلونا

 

مدت هاست که آرسنالي ها قصد دارند تا "پدرو رودريگس"، مهاجم اغلب ذخيره نشين بارسلونا را به خدمت بگيرند.

 

آرسن ونگر به شدت تمایل دارد تا پدرو را در نوک حمله آرسنال، کنار الکسیس سانچس قرار دهد تا قدرت خط آتش توپچی های لندن افزایش یابد.دیلی اکسپرس امروز گزارش داد که پدرو به دیلیل نیمکت نشینی های دامنه دارد در بارسلونا بی میل نیست تا به لیگ برتر انگلستان بیاید و راه الکسیس سانچس و سسک فابرگاس را در پیش بگیرد. پدرو مقابل هوئسکا از ابتدا به میدان رفت و سه گل نیز به ثمر رساند.آرسنالی ها اصرار دارند تا این انتقال در ماه ژانویه صورت بگیرد.

این منبع همچنین گزارش داده است که باشگاه لیورپول نیز به جذب "مارتین مونتویا"، دفاع راست بارسا علاقمند شده است. پیش از این، یوونتوس برای جذب مونتویا قدم پیش گذاشته بود.

 

 


برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 13 بهمن 1393برچسب:ارسنال, مهاجم بارسلونا, پدرو رودریگذ, | 20:48 | نویسنده : asal-njr |

رسمی: الساندرو ماتری به یوونتوس بازگشت

رسمی: الساندرو ماتری به یوونتوس بازگشت

لساندرو ماتري يکبار ديگر به باشگاه سابقش يوونتوس بازگشت و تا انتهاي فصل بصورت قرضي براي اين تيم بازي خواهد کرد.

 


 

 ماتری 30 ساله، بین سال های 2010 تا 2013 در یوونتوس بازی می کرد و در 83 مسابقه، 29 گل نیز برای این تیم به ثمر رساند. ماتری همراه یووه دو عنوان قهرمانی سری آ را نیز در کارنامه دارد. او سپس با 11 میلیون یورو به باشگاه دوران جوانیش میلان بازگشت اما در 18 بازی تنها یک گل برای این تیم به ثمر رساند و در ژانویه 2014 به فیورنتینا قرض داده شد.

او تابستان 2014 بازهم بصورت قرضی و این بار راهی جنووا شد و مدت زمان حضورش در این باشگاه نیز به یک نیم فصل ختم شد. ماتری البته برای جنووا در 16 بازی 7 گل به ثمر رساند. این سومین انتقال قرضی ماتری در طول یکسال است که در نوع خود یک رکورد محسوب می شود. ماتری جایگزین جووینکو خواهد شد که به تورونتو پیوسته است.

 


برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 13 بهمن 1393برچسب:الکساندر, یوونتوس, | 20:44 | نویسنده : asal-njr |

پیروزی بارسا در خانه اتلتیکو مادرید

بارسلونا با پيروزي 3-2 در ديدار برگشت مرحله يک چهارم نهايي کوپا دل ري و برد 4-2 در مجموع دو ديدار، راهي مرحله نيمه نهايي اين رقابت ها شد.

برای خواندن به ادامه مطلب برید


برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 9 بهمن 1393برچسب:اتلتیکو مادرید, بارسلونا, برد بارسلونا مقابل اتلتیکو, | 19:49 | نویسنده : asal-njr |

نیمار: رونالدو باید مجازات می شد

نیمار: رونالدو باید مجازات می شد

بحث اخراج شدن رونالدو در بازي مقابل کوردوبا به دليل ضرب و شتم مدافع مستقيمش، به بحث روز رسانه هاي اسپانيايي بدل شده است.

 البته با انتشار برخی تصاویر مشخص شده است که رونالدو پیش از اخراج، از سوی دو مدافع کوردوبا درون محوطه جریمه به سختی کنترل شده بود و حتی داور در آن صحنه می توانست به نفع رئال بخاطر خطای ادیمار و کرسپو، اعلام پنالتی کند.

نیمار که امروز در نشستی خبری شرکت کرده بود در پاسخ به سوالی در مورد اخراج رونالدو گفت:" البته من رونالدو را درک می کنم. برخی مواقع در فوتبال شما را درون زمین تحریک می کنند. این اتفاق پیش از این برای زیدان و حتی خود من رخ داده است. کار به جایی می رسد که ممکن است نتوانید آرامشتان را در بازی حفظ کنید.

هیچکس نمی تواند در طول بازی، 100 درصد تمرکزش را حفظ کند و این کار دشواری است. در آن لحظات ما فوتبالیست ها باید منطقی فکر کرده و عقلانی تصمیم بگیریم. فکر می کنم رونالدو بخاطر این اقدامش باید مجازات می شد. وظیفه داور، محافظت از بازیکنان درون زمین است و در چنین مواقعی از کارت قرمز استفاده می کند تا از تشنج بیشتر جلوگیری کند."


برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 6 بهمن 1393برچسب:نیمار جونیور, | 21:59 | نویسنده : asal-njr |

با درخشش مسي و نيمار بارسا، الچه را شش تایی کرد

با درخشش مسي و نيمار

بارسا، الچه را شش تایی کرد

بارسا با پيروزي 6-0 مقابل الچه، بار ديگر به يک امتيازي رئال مادريد در صدر جدول لاليگا رسيد.‏

 


برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 4 بهمن 1393برچسب:بارسلونا, الچه, | 22:37 | نویسنده : asal-njr |

ترکیب اصلی بارسلونا مقابل الچه

ترکیب اصلی بارسلونا مقابل الچه

بارسلونا ساعت 20.30 و از هفته بيستم لاليگا، در زمين الچه به مصاف اين تيم خواهد رفت.

از سوی لوئیس انریکه، ترکیب اصلی بارسا برای این دیدار به شرح زیر اعلام شد:

بارسلونا: براوو، ماسکرانو، پیکه، آلبا، مونتویا، رافینیا، بارترا، ژاوی، مسی، نیمار، پدرو


برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 4 بهمن 1393برچسب:بارسلونا, الچه, الچه در مصاف بارسلونا, , | 19:59 | نویسنده : asal-njr |

امارات ژاپن مدعی را حذف کرد

امارات ژاپن مدعی را حذف کرد

تيم‌ملي فوتبال امارات با کسب نتيجه اي باورنکردني ژاپن را در ضربات پنالتي شکست داد و به نيمه نهايي جام‌ملت‌هاي آسيا رسيد.

امارات در مرحله بعد با استرالیا روبرو خواهد شد.‏
اماراتی ها که امروز خیلی زود مقابل ژاپن به گل رسیدند با وجود جبران گل خورده توسط بازیکنان سامورایی های آبی با پیروزی مقابل حریف در ضربات پنالتی، به جمع 4 تیم برتر جام راه یافتند. در بازی اول امروز هم عراق که مثل امارات تیم کم امید این مرحله بود، ایران را شکست داده و به جمع 4 تیم برتر آسیا رسید.

امارات در 4 دوره جام‌ملت‌ها‌ مقابل ژاپن بازی کرده و تنها یک بار شکست خورده است. آنها که نسل فوق العاده ای را در اختیار دارند بعد از جام‌ملت‌های آسیا 1996، برای اولین بار به جمع 4 تیم صعود کردند تا همه پیش‌بینی های امروز پوچ از آب دربیاید. حالا تیم های عربی در نیمه نهایی تبدیل به اکثریت شده اند. حال آنکه هیچ کس فکر نمی‌ کرد چنین نتیجه ای در انتظار دو تیم عراق و امارات باشد.
مرحله یک چهارم نهایی جام‌ملت‌های آسیا با این دو مسابقه عجیب به اتمام رسید و تیم های کره جنوبی ـ عراق و استرالیا ـ امارات دیدارهای نیمه نهایی را برگزار می‌ کنند.

 

 


برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 3 بهمن 1393برچسب:خلاصه بازی, ؤاپن و امارات,بازی ژاپن و امارات, | 19:45 | نویسنده : asal-njr |

اطمینان یونایتد از انتقال دنی آلوس

اطمینان یونایتد از انتقال دنی آلوس

باشگاه منچستريونايتد قصد دارد دني آلوس، مدافع راست بارسلونا را به خدمت بگيرد و مديران اين تيم از اين انتقال مطمئن هستند.

 قرارداد آلوس با بارسلونا در پایان فصل به پایان می‌رسد و هنوز صحبتی از تمدید قرارداد مطرح نشده است. آلوس از شرایط فعلی اش در بارسا و بلاتکلیفی ناراحت است و گزینه هایش را بررسی می‌کند. به گزارش "دیلی اکسپرس"، لوئیس فان خال به شدت خواهان به خدمت گرفتن این مدافع راست برزیلی است و امیدوار است ویکتور والدس، خرید جدید یونایتد که در بارسا هم بازی آلوس بوده، بتواند در این انتقال نقش مثبتی ایفا کند.


برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 3 بهمن 1393برچسب:الوس, دنی الوس, پیوستن دنی الوس به منچستر یونایتد, منچستر یونایتد, | 19:41 | نویسنده : asal-njr |

کی روش: ویلیامز امشب راحت می خوابد؟

کی روش: ویلیامز امشب راحت می خوابد؟

 

با توجه به اخراج ناجوانمردانه پولادی در نیمه اول بازی ایران و عراق کارلوس کی روش سرمربی ایران در جواب به رسانه ها در ورزشگاه میکسدوزن شهر کانبرا گفته بود: ویلیامز امشب راحت می خوابد؟ اصلا می خوابد؟


برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 3 بهمن 1393برچسب:کیروش, جواب کارلوس کی روش, کارلوس کسی روش, بنجامین ویلیامز, | 19:35 | نویسنده : asal-njr |

باخت ایران مقابل عراق

باخت ایران مقابل عراق

تيم‌ملي فوتبال ايران که در سه بازي دشوار دور اول جام‌ملت‌هاي آسيا مقابل سه تيم خوب بحرين، امارات و قطر دروازه خود را بسته نگه داشته بود، امروز 3 بار مقابل عراق تسليم شد.

 به دامه مطلب بروید.........


برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 3 بهمن 1393برچسب:ایران, جام ملت های اسیا, ایران و عراق, باخت ایران شکست ایران در ضربات ایرانی, | 19:28 | نویسنده : asal-njr |

اودگارد در تست پزشکی رئال مادرید (عکس)

اودگارد در تست پزشکی رئال مادرید (عکس)

مارتين اودگارد، ستاره آينده دار و 16 ساله نروژي، روز گذشته بصورت رسمي و با قراردادي 6 ساله به رئال مادريد پيوست.

 اودگارد امروز با پروازی اختصاصی از اسلو همراه پدرش به مادرید آمد و از ساعت 14.30 در کلینیک سانیتاس مادرید، برای پشت سر گذاشتن تست های پزشکی رئال مادرید حضور یافت. این بازیکن قرار است فعلا برای تیم دوم رئال که زیر نظر زیدان هدایت می شود بازی کند.


برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 2 بهمن 1393برچسب:ادوگار, به ریال مادرید , تست پزشکی لادوگار در رئال مادرید, ادوگار, | 16:56 | نویسنده : asal-njr |

خلاصه بازی اتلتیکو مادرید و بارسلونا

اینم ویدیو خلاصه بازی بارسلونا و اتلتیکو مادرید برای شما عزیزان فوتبال دوست.


برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 2 بهمن 1393برچسب:فوتبال, ویدیو, جام حذفی, بارسلونا, اتلتیکو مادرید, کوپا دل ری, | 16:41 | نویسنده : asal-njr |

پیروزی دشوار بارسا مقابل اتلتیکو مادرید

پیروزی دشوار بارسا مقابل اتلتیکو مادرید

بارسلونا با تک گل ليونل مسي موفق شد در ديدار رفت مرحله يک چهارم نهايي کوپا دل ري، اتلتيکو مادريد را با نتيجه 1-0 شکست بدهد.

 

برای دیدن متن کامل به ادامه مطلب بروید


برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 2 بهمن 1393برچسب:مسابقه, جام حدفی, اسپانیا, کوپا دلری, بارسلونا,اتلتیکو مادرید, شکست اتلتیکو مادرید, | 16:22 | نویسنده : asal-njr |

شایعات نقل و انتقالی اروپا

شایعات نقل و انتقال اروپا

صحبت های چلسی با تیم فیورنتینا برای جذب کوادرادو همچنان ادامه دارد اما  چلسی هنوز به صورت رسمی پیشنهاد خودرا مطرح نکرده است.

ولفسبورگ و دورتموند مشتاق جدب هافبک چلسی.در این باره گفته میشود که ولفسبورگ 23 میلیون پوند پیشنهاد خودرا بالا برده است .

لاتزیو خواهان انتقال قرضی بالوتلی از لیورپول.

پیشنهاد 25 میلیون یورویی اتلتیک بیلبائو برای جدب ایارامندی از رئال مادرید.

پیشنهاد 9 میلیون پوندی آرسنال برای جدب مدافع تیم نیوکاسل, شیخ تیوته.

پیشنهاد 38 میلیون پوندی تیم لیورپول برای به خدمت گرفتن مهاجم 26 ساله رئال مادرید.

 


برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 1 بهمن 1393برچسب:نقل و انتقال, پیشخهادات, شایعات, نقل و انتقال, | 21:26 | نویسنده : asal-njr |

جدیدترین نقل و انتقالات انجام شده اروپا

جدیدترین نقل و انتقالات اروپا 

برای دیدن داغ ترین و جدید نرین نقل و انتقالات اروپایی به ائامه مطلب مراجعه کنید

 

 

 


برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 1 بهمن 1393برچسب:نقل و انتقالات اروپا, نقل و انتقالات اروپا, | 21:2 | نویسنده : asal-njr |

یونایتد، رقیب آرسنال برای جذب مدافع ویارئال

یونایتد، رقیب آرسنال برای جذب مدافع ویارئال

باشگاه آرسنال اميدوار است طي روزهاي آينده، براي جذب گابريل پائوليستا، مدافع برزيلي باشگاه ويارئال با اين باشگاه به توافق برسد اما حالا يک رقيب تازه را در راه جذب اين بازيکن، مقابل خود مي بيند.

پس از جذب کریستین بیلیک، جوان 17 ساله لهستانی که می تواند در دو پست هافبک دفاعی و دفاع مرکزی بازی کند، آرسنالی ها امیدوارند تا در ناحیه دفاعی، یک خرید دیگر نیز انجام دهند. به همین منظور، مدتی است که مذاکرات آنها با مدیران باشگاه ویارئال برای به خدمت گرفتن گابریل پائولیستا آغاز شده اما هنوز دو طرف بر سر رقم این انتقال به توافق دست پیدا نکرده اند.
ویارئال خواهان دریافت 20 میلیون یورو (رقم فسخ قرارداد) برای واگذاری گابریل شده اما آرسنالی ها پرداخت این مبلغ را بالا می دانند. امروز Evening Standard نیز گزارش داد که باشگاه منچستریونایتد به درخواست لوئیس فان خال، به جذب این مدافع برزیلی علاقمند شده و رقیبی جدی برای توپچی های لندنی محسوب می شود.


برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 1 بهمن 1393برچسب:گابریل, ریال مادرید, ارسنال و منچستر سیتی, | 20:54 | نویسنده : asal-njr |

لیست 18 نفره بارسلونا مقابل اتلتیکو

لیست 18 نفره بارسا مقابل اتلتیکو

در حاليکه تصور مي شد انريکه در مورد ژاوي براي بازي امشب مقابل اتلتيکو ريسک نکند اما نام او در فهرست 18 نفره بارسا ديده مي شود.

 

 

به گزارش "ورزش سه"، دیدار بسیار حساس بارسلونا و اتلتیکو مادرید، امشب در ورزشگاه نوکمپ برگزار خواهد شد. دیدار رفت دور یک چهارم نهایی کوپا دل ری که برای هر دو تیم از اهمیت خاصی برخوردار است. از سوی انریکه، کلودیرو براوو و مونتویا از لیست 18 نفره خط خوردند و داگلاس نیز به دلیل مصدومیت، در این بازی حاضر نخواهد بود. فهرست بازیکنان بارسا برای بازی امشب به شرح زیر است :

تراشتگن، ماسیپ،متیو،پیکه،بارترا، آلبا، سرخی روبرتو، ماسچرانو، آدریانو، آلوس، راکیتیچ، بوسکتس، ژاوی، پدرو، اینیستا، رافینیا، سوارز، نیمار و مسی

 


برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 1 بهمن 1393برچسب:بارسلونا, بارسلونا مقابل اتلتیکو, ترکیب باسلونا مقابل اتلتیکو, | 20:46 | نویسنده : asal-njr |

ایران 1 - امارات 0؛ نفس راحت با گوچی

ایران 1 - امارات 0؛ نفس راحت با گوچی

رضا قوچان نژاد با ضربه سري فرصت طلبانه در دقيقه 90 ايران را صدرنشين گروه C کرد.

برای خواندن گزارش کامل به ادامه مطلب برید

 


برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 29 دی 1393برچسب:ایران , قطر, ایران و قطر, قوچان نزاد, | 20:9 | نویسنده : asal-njr |

توره: بوني کاملا مناسب سيتي است

توره: بوني کاملا مناسب سيتي است

يحيي توره، هافبک منچسترسيتي عنوان کرد که ويلفرد بوني کاملا مناسب منچسترسيتي است

ویلفرد بونی در نقل و انتقالات زمستان با قراردادی به اعتبار چهار سال و نیم، از سوانسی سیتی به  منچسترسیتی پیوست. توره و بونی که در تیم ملی ساحل عاج هم تیمی هستند، خود را برای جام ملت‌های آفریقا آماده می‌کنند و توره مدعی شد که بونی کاملا مناسب سیتی است.

او گفت:" او بازیکن خوبی است و فکر می‌کنم کاملا مناسب باشگاه است.او حالا در باشگاه‌ هم تیمی من است و خیلی به آینده خوشبین هستیم."

توره سپس درباره جام ملت‌های آفریقا گفت:" این یک رقابت خیلی مهم برای بازیکنان آفریقایی است. باید ببینیم که در بازی اولمان چه نتیجه ای به دست می‌آوریم. کار سختی پیش رو داریم ولی تیم خوبی هم در اختیار داریم."


برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 26 دی 1393برچسب:ویلفرد بونی, منچستر سیتی, خرید ویلفرد بونی, ویلفرد بونی به منچستر پیوست, | 17:34 | نویسنده : asal-njr |

پيروزي پرگل يوونتوس مقابل ورونا در کوپا ايتاليا

پيروزي پرگل يوونتوس مقابل ورونا در کوپا ايتاليا

يوونتوس با پيروزي 6-1 مقابل ورونا، به مرحله بعد رقابت هاي کوپا ايتاليا صعود کرد. ‏

برای خواند ن متن کامل به ادامه برید

 


برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 26 دی 1393برچسب:یوونتوس, هلاس ورونا, برد یوونتوس برابر هلاس ورونا, , | 17:30 | نویسنده : asal-njr |

سيمئونه: بهترين تيم دنيا را حذف کرديم

سيمئونه: بهترين تيم دنيا را حذف کرديم

ديگو سيمئونه، سرمربي اتلتيکو مادريد، پس از تساوي 2-2 مقابل رئال و صعود به مرحله بعد کوپا دل ري، عملکرد تيمي ‏شاگردانش را مورد ستايش قرار داد.‏

برای خواندن متن کامل به ادامه مطلب برید

 

 


برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 26 دی 1393برچسب:ریال مادرید, اتلتیکو مادرید, حذف ریال مادرید در جام حذقی اسپانیا, | 17:24 | نویسنده : asal-njr |

پيروزي دلچسب جوانان بارسا مقابل الچه

پيروزي دلچسب جوانان بارسا مقابل الچه

در روزي که لوئيس انريکه تقريبا به همه ستاره هاي اصلي تيمش استراحت داده بود، بارسا 4-0 الچه را شکست داد تا با ‏برتري 9-0 در مجموع دو ديدار، راهي مرحله بعد کوپا دل دا ري شود.‏

برای خواندن متن و دیدن عکسها به ادامه مطلب بروید


برچسب‌ها:

ادامه مطلب

نيمار: از تعويض شدن خوشم نمي آيد

نيمار: از تعويض شدن خوشم نمي آيد

نيمار در دقيقه 66 بازي با الچه، از سوي لوئيس انريکه تعويض شد و به جاي او پدرو وارد زمين شد.

چهره نیمار در هنگام خروج از زمین، آشکارا نارضایتی او از تعویض شدن را نشان می داد. او بدون اینکه به انریکه نگاه کند، راهی نیمکت شد. نیمار در 20 بازی این فصل خود برای بارسا در 1400 دقیقه، موفق به زدن 16 گل شده است. او بطور متوسط هر 88 دقیقه یک گل زده و شاید نارضایتی او از تعویض، پربیراه هم نباشد.
نیمار در مورد ناراحتیش پس از تعویض شدن و اختلاف با انریکه به خبرنگار "ANTENA3" گفت:" واقعیت این است که من هرگز از تعویض شدن خوشم نمی آید و دوست دارم همیشه بازی کنم اما باید بگویم که هیچ اختلافی نه من و نه هیچکدام از بازیکنان بارسا با لوئیس انریکه و تصمیمات او نداریم. اتفاقات زیادی در رختکن تیم رخ می دهد اما قرار نیست آنها را به اطلاع رسانه ها برسانیم. اینها مسائل خصوصی درون تیم هستند و باید همانجا نیز باقی بمانند."


برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 20 دی 1393برچسب:نیمار جونیور, بارسلونا, تعویض نیمار, نیمار, نارضایتی نیمار از تعویض شدن, | 20:16 | نویسنده : asal-njr |

انريکه: اگر بازيکنانم ضد من باشند،استعفا ميدهم

انريکه: اگر بازيکنانم ضد من باشند،استعفا ميدهم

بارسلونا فردا ديدار بسيار حساسي را در نوکمپ مقابل تيم آماده اتلتيکو مادريد پيش رو دارد. ديداري که به گفته برخي منابع، حکم مرگ و زندگي براي انريکه را دارد.

برای خواندن متن کامل به ادامه مطلب بروید...

 


برچسب‌ها:

ادامه مطلب

گوارديولا علاقمند به جذب مدافع رئال(عکس)

گوارديولا علاقمند به جذب مدافع رئال(عکس)

باشگاه بايرن مونيخ به دنبال به خدمت گرفتن يک مدافع برجسته براي فصل بعد است و بدين منظور، روي رافائل واران نظر مثبتي دارد.

نشریه مارکا امروز تیتر یک خود را به این مساله اختصاص داده بود. به ادعای این روزنامه، پپ گواردیولا برای بررسی شرایط حذب مدافع 21 ساله رئال مادرید، با خورخه مندز، ایجنت مشهور این بازیکن تماس گرفته و به او اطلاع داده است که بایرن حاضر است برای انتقال این مدافع ارزشمند، مبلغ 40 میلیون یورو بپردازد. البته هنوز واکنشی از سوی رئالی ها نسبت به این خبر مشاهده نشده است .


برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 20 دی 1393برچسب:واران, بایرن, ریال, تصمیم پپ گواردیولا برای خرید واران, واران ریال, | 20:8 | نویسنده : asal-njr |

پایان بازی : بارسلونا 5 - 0 الچه / برد پرگل بارسلونا

پایان بازی : بارسلونا 5 - 0 الچه / برد پرگل بارسلونا

 

بارسلونا ( 5 ) : نیمار دو گل ( دقایق 35 و 60 ) ... سوارز ( دقیقه 40 ) ... مسی ( دقیقه ی 45 ) ... آلبا ( دقیقه ی 56 )

 البته نا گفته نماند که داور این بازی خطای پنالتی که بر روی نیمار انجام شد را نادیده گرفت و این اسطوره برزیلی  دیگر نتوانست به بازی ادامه بدهد و به تصمیم لوییز انریکه  از بازی خارج شد و پدرو رودریگز جای وی را گرفت

 

 


برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 19 دی 1393برچسب:برد بارسلونا, بارسلونا و الچه, برد 5-0 بارسلونا مقابل الچه, بارسلونا 5 الچه 0, | 2:38 | نویسنده : asal-njr |

رئال مادريد و دومين زنگ خطر

رئال مادريد و دومين زنگ خطر


به گزارش "ورزش سه"، رئال پس از کسب 22 برد متوالی و در شرایطی که  تنها دو بازی تا رسیدن به رکورد کوریتیبا فاصله داشت، ابتدای هفته در زمین والنسیا 2-1 شکست خورد و دومین باخت متوالی این تیم نیز شب گذشته در ویسنته کالدرون اتفاق افتاد.

برای خ.اندن متن کامل و عکس ها به ادامه مطلب بروید


برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 18 دی 1393برچسب:ریال مادرید, اتلتیکو مادرید, باخت رئال مادرید, | 20:51 | نویسنده : asal-njr |

سوپر پيشنهاد چلسي به لئو مسي(عکس)

 

لئو مسي با يک پيشنهاد نجومي از سوي باشگاه چلسي مواجه شده است.

 عمیق شدن اختلافات بین مسی و لوئیس انریکه از یک سو و فالو کردن اینستاگرام باشگاه چلسی از سوی این فوق ستاره آرژانتینی که به نوعی یک چراغ سبز به مدیران این باشگاه بود، از سویی دیگر، سبب شده تا مسئولان چلسی بیش از هر زمان دیگری در اندیشه به خدمت گرفتن مسی باشند.
روزنامه دیلی استار امروز تیتر یک خود را به این مساله اختصاص داده بود. این نشریه مدعی شده که باشگاه چلسی قراردادی 6 ساله به ارزش 200 میلیون پوند به مسی پیشنهاد داده و برای رعایت فیرپلی مالی، قرار است به یک بازسازی اساسی در مجموعه خود دست بزند.

 

 


برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 18 دی 1393برچسب:چلسی, بارسلونا, پیشنهاد پلسی به مسی, پیشنهاد نجومی به مسی از سوی چلسی, | 20:41 | نویسنده : asal-njr |

لاپورتا: براي رياست بارسلونا آماده ام

لاپورتا: براي رياست بارسلونا آماده ام


به گزارش "ورزش سه"، خوان لاپورتا که بین سال های 2003 و 2010، ریاست باشگاه بارسلونا را بر عهده داشت و بارسا در زمان او به 12 افتخار ارزشمند دست یافت، از سوی وکیل خود اعلام کرد که برای انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا که ژوئن 2015 برگزار خواهد شد خود را کاندید خواهد کرد.

وکیل خوان لاپورتا گفت:" موکل من برای ریاست باشگاه بارسلونا آماده است؛ با این حال هنوز هیچ عجله ای برای اعلام رسمی کاندیداتوری خود ندارد. ایشان از انگیزه لازم برای این کار برخوردارند و در زمان مقرر در این مورد اظهارنظر رسمی خواهد کرد."

 


برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 18 دی 1393برچسب:لاپورتا, ریاست بارسا, لاپورتا برای ریاست بارسلونا امده است, | 20:36 | نویسنده : asal-njr |

شقيري خواهان انتقال به اينتر شد

شقيري خواهان انتقال به اينتر شد

شقیری هیچگاه مورد اعتماد پپ گوادریولا قرار نگرفت و پس از نیمکت نشینی های بسیار در بایرن، علی رغم درخشش در جام جهانی همراه تیم ملی سوئیس، مجبور به ترک باشگاه باواریایی شده است. چندی پیش، بکن بائر نیز اعلام کرد که به نفع شقیری است که به دنبال تیمی دیگر باشد چرا که استعداد او در بایرن هدر می رود.

از لیورپول و یوونتوس به عنوان اصلی ترین گزینه های شقیری یاد می شد اما "کوریره دلو اسپورت"، چاپ رم، امروز فاش ساخت که این بازیکن خواهان انتقال به اینتر شده و این باشگاه حتی حاضر است پیراهن شماره 11 را به شقیری بدهد. اینتر به تازگی پودولسکی را از آرسنال به خدمت گرفته و در صورت آمدن شقیری، خط حمله این تیم، قدرت دو چندانی پیدا خواهد کرد.


برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 14 دی 1393برچسب:شقیری خواهان انتقال به اینتر, اینتر و شقیری, ژقدان شقیری, | 20:37 | نویسنده : asal-njr |
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 8 صفحه بعد
.: Weblog Themes By SlideTheme :.